PPM_baner.png

Датум објаве: 10.01.2025.

Иновативне методе у едукацији

Са великим задовољством преносимо вести о објављивању научног рада који је резултат вишегодишњег истраживања завршеног 2024. године, заснованог на игрици преговарања о фосфору (П-Гаме).

🔹Open access: Преузми НАУЧНИ РАД

П-Гаме је иновативно образовно средство које повезује науку и политику симулирајући преговоре у стварном животу и анализирајући дилеме, укључујући и оне везане за циљеве одрживог развоја УН. У игри је учествовало 788 студената из 22 земље на три континента, покривајући све академске нивое (Бацхелор, Мастер, ПхД и Постдоц), и пружила је непроцењиве увиде. Игра је омогућила дубље разумевање сложених еколошких изазова и процеса доношења одлука у интеркултуралним окружењима.

Са поносом истичемо одзив студената који слушају обавезне и изборне предмете Катедре за пољопривредно машинство, Машинског факултета Универзитета у Београду, који су рангирани на 6. месту од 22 земље учеснице! Ово достигнуће показује ентузијазам и посвећеност наших ученика да се баве иновативним образовним методама.

bsbh.png
bsbh.png

Изражавамо искрену захвалност Nils Haneclaus (University for Continuing Education Krems, Austria) за његове изузетне напоре—почевши од његове посете Машинском факултету Универзитета у Београду, да води дебату о П-Гамеу, до кулминација овог путовања објављивањем овог рада. Ваша посвећеност је била заиста инспиративна и кључна у оживљавању овог пројекта!

Чврсто верујемо да методологија која се користи у П-Гаме-у има велики потенцијал за примену на друге критичне теме, утирући пут трансформативном образовању и оснаживању ученика широм света.

Велико хвала свим учесницима, сарадницима и менторима који су ово омогућили. Хајде да наставимо да истражујемо, учимо и мењамо свет на боље заједно!